JAK PRACUJEMY z klientami?
Autorska taktyka szkoleniowa, nauka poprzez doświadczenie, inspirujące praktyki szkoleniowe, szczerość i empatia.
„Gdy usłyszę – zapomnę.
Gdy usłyszę i zobaczę – zapamiętam.
Gdy usłyszę, zobaczę i porozmawiam – zrozumiem.
Gdy usłyszę, zobaczę, porozmawiam i zrobię – zdobywam sprawność i wiedzę.
Gdy uczę innych – dochodzę do mistrzostwa.”
/Mel Silberman/

3S Design Concept®
Każda branża wymaga specyficznej i przemyślanej taktyki szkoleniowej, w związku z czym stworzyliśmy koncept, który z powodzeniem można dostosować do wymogów nawet najbardziej wymagającej i niszowej branży rynkowej. Warsztaty rozwojowe wg Conceptu 3S® projektujemy wraz z klientem - indywidualnie i zgodnie z jego oczekiwaniami. Nasze podejście do partnera jest nowatorskie i spersonalizowane. Praktyka pokazuje, że 3S Design Concept® idealnie zaspokaja potrzeby szkoleniowe nowoczesnych przedsiębiorstw. Celem zastosowania rozwiązania 3S® jest precyzyjne określenie właściwych dla danej branży standardów pracy a następnie wdrożenie ich w przedsiębiorstwie naszego klienta za pomocą cyklicznych działań rozwojowych, w oparciu o 3 zintegrowane bloki aktywności:
- smart Strategy
- speed Solution
- small Steps
Experiential Learning Model
Amerykański profesor David A. Kolb wyszedł z założenia, że uczenie się nie jest jednolitą czynnością a procesem, na który składa się szereg następujących po sobie działań angażujących różne ośrodki mózgowe człowieka. Wychodząc naprzeciwko tej koncepcji proponujemy naszym klientom nowe podejście do projektowania i realizacji procesów szkoleniowych. Cykl Kolba nie jest bowiem zestawem gotowych wytycznych, zaleceń czy rad ale opisem mechanizmów za pomocą których dorośli ludzie mogą się rozwijać i przyswajać informacje. Założenie Kolba zupełnie różni się od ogólnie stosowanego teoretycznego modelu nauki. Wiedza teoretyczna nie jest tu bowiem kluczowym elementem. Kolb kieruje się w stronę rozwijania umiejętności praktycznych, doświadczania zjawisk i nauki krytycznego myślenia. Zdobywanie wiedzy dzięki temu procesowi staje się bardziej efektywne i rozwijające dla dorosłego praktyka. Cztery podstawowe założenia Experiential Learning Model:
- wiedzę zdobywa się najlepiej poprzez praktykę i doświadczenie.
- doświadczenie skłania do rozumnej obserwacji/refleksji.
- refleksja powoduje tworzenie generalizujących reguł.
- powstała wiedza jest następnie weryfikowana w praktyce.


Atrybuty pracy trenera
Oprócz wiedzy, doświadczenia i umiejętności facylitacyjnych wykorzystujemy w naszej pracy licencjonowane gry szkoleniowe, autorskie ćwiczenia grupowe oraz gadgety trenerskie.
Wszystko po to aby spotkania z nami były naprawdę nietuzinkowe i inspirujące do dalszego rozwoju.